Téma: |
DOBRÁ ZPRÁVA – INSPIRACE |
Autor: |
Arnošt Bednář - senior |
Datum: |
19:46 21.09.2007 |
Na téma: |
Občanský sektor |
Text: |
Ing. Luboš Jedlička, starosta města Český Krumlov, usiluje o vyšší efektivitu práce MÚ. Chce jí dosáhnout především cestou zvyšování kvalifikace, samostatnosti a osobní odpovědnosti zaměstnanců, jejichž počet se od počátku roku 2003 postupně snižuje z původních 163 na 133. Následně hodlá mezi své hlavní priority zařadit problematiku efektivní komunikace s obyvateli a hosty města.
Vyplynulo to z jednání, k němuž starosta vyzval zástupce o.s. PODNĚTY.CZ, které je provozovatelem první internetové
NÁRODNÍ DATABÁZE OBČANSKÝCH PODNĚTŮ.
Sdružení doporučilo a starosta DNE 20.9.2007 akceptoval, že je třeba:
1.) zahájit kampaň, s cílem sdělit obyvatelům Č.Krumlova, že pro neformální komunikaci s představiteli a úředníky města mohou (vedle oficiálních emailových adres představitelů města a úřadu) využívat formulář http://podnety.cz/formular-podnetu ,
2.) slíbit autorům konstruktivních podnětů (podaných formulářem podle bodu 1) , že údaje o úrovni jejich realizace budou kompetentní úředníci sdělovat občanům i formulářem http://podnety.cz/uroven-reseni ,
3.) seznámit vybrané zaměstnance MÚ s technologii www.podnety.cz a následně aktualizovat údaje o úrovni realizace 700 podnětů staršího data.
Starosta prohlásil, že konstruktivní dialog s občany opravdu považuje za jeden ze základních kamenů rozvoje města, k uspokojování potřeb spoluobčanů a k vytvoření přátelského prostředí v Českém Krumlově. Doufá proto, že anonymních podnětů bude v databázi www.podnety.cz co nejméně a urážlivé do ní neproniknou.
|
|