Téma: |
Re: Jeden co se nebojí a žasnu a seagull a kol. |
Autor: |
blek |
Datum: |
10:43 01.02.2008 |
Na téma: |
Nezatřízeno |
Text: |
Nezavisle a pravdive informace existuji pane občane9, jen je treba je umet vyhledavat a rozlisit od tech manipulativnich a lzivych a dalsi podminkou je mit dostatecne otevrene srdce pro jejich vnimani.
Takhle je to jednoduche.
Prikladem jsou informace tykajici se brdskeho radaru.
Tady jsou dalsi a co s nimi udelate je na vas.
-------
Podílela se firma STEM na manipulaci veřejného mínění ve věci amerického radaru?
Žádný seriozní průzkum veřejného mínění neprokázal, že odpůrců radaru je méně než 50 procent
Neslavný, ba potupný konec Klvaňovy „informační“ kampaně lze stručně shrnout takto:
Vláda České republiky vynaložila 15 milionů korun z peněz daňových poplatníků na to, aby se vůli několika desítek jednotlivců a přesvědčení asi 20% obyvatel pokusila prosadit proti vůli cca 70 procent českého obyvatelstva.
Z peněz českých daňových poplatníků získala téměř dva miliony PR-firma AMI Communications, která patří do řetězce propagátorů (Tomáš Klvaňa, Alexandr Vondra), lobbyistů (AMI Communications, Dutko Worldwide) a potenciálních výrobců amerického protiraketového systému ve Střední Evropě (Boeing, Lockheed Martin - tedy firma, jež sponzorovala v roce 2001 Občanský institut vedený zastáncem mučení zajatců MUDr. Romanem Jochem - a Nortrop Grumman).
Tomáš Klvaňa, ředitel pro firemní a právní záležitosti společnosti British American Tobacco s úvazkem dočasně upraveným „tak, aby se předešlo jakémukoliv konfliktu zájmů,“ se po dobu osmi měsíců nechal živit českými daňovými poplatníky, kteří v naprosté většině odmítali činnost, jíž se Tomáš Klvaňa za jejich peníze věnoval.
Počet odpůrců amerického radaru se za poslední rok prakticky nezměnil a pohybuje se nadále mezi 65 a 70 procenty, přičemž všelidové referendum o něm žádá až 75% obyvatel České republiky.
http://www.blisty.cz/2008/2/1/art38700.html
|
|