Téma: |
Zajímavý názor na TOP09 |
Autor: |
vait |
Datum: |
11:14 27.11.2009 |
Na téma: |
Nezatřízeno |
Text: |
Občas se i zde na drbně objeví díky vaitovi narážka na novou stranu TOP09, jejiž (mezi polit. stranami migrující) exponenti byli vypráni v perwoolu a znovu s hrdými čely usilují o podílu na moci (mírový US radar tak nějak nevyšel) a protože to souvisí i s tématem o vlivu mainstreamu (zdravím p.Zajíčka:)) a lidí, kteří jej ovládají na veřejné mínění občanů, vložím sem pro zajímavost jeden názor nicka "cvm" z diskuze pod článkem:
Kalousek má sen. Porazit se svou TOP 09 ve volbách komunisty.
http://domaci.ihned.cz/c1-39215160-kalousek-ma-sen-porazit-se-svou-top-09-ve-volbach-komunisty
TEXT příspěvku:
Autor: cvm
TOP09 - dítko masáže českých sdělovacích prostředků
Vznik TOP09 je typickou ukázkou toho, jak jsou sdělovací prostředky mocné a jak jsou schopné určovat směr dějin.
Hromadné sdělovací prostředky, které jako nestranný popisovatel skutečnosti, utvářejí tuto skutečnost zcela zásadním způsobem a to tak, jak vyhovuje zájmům jejich mezinárodních majitelů a lidem, kteří ovlivňují život novinářů. Jak říkaval Josef Goebels, stokrát opakovaná lež se stává pravdou.
Toto věděli dobře i bolševici, v jejichž šlépějích hrdě pokračují naše sdělovací prostředky - televize, rádia i tisk. Oni se sice dnes tváří demokraticky a svobodně, na svých stránkách dělají diskuzní fóra, kde je možno diskutovat, ovšem drtivá většina lidí dnes stále užívá jako zdroj informací klasické sdělovací prostředky a tištěné noviny.
Do tohoto hlavního proudu si pisálci, kteří se hrdě nazývají novináři, a hlásiči, kteří si nechávají hrdě říkat komentátoři, nenechají kecat.
TOP09 vznikla prakticky tak, že se o ní denně mluvilo ve sdělovacích prostředcích. TOP09 sem TOP09 tam, prakticky bezcenné informace o jakýchsi okresních lídrech TOP09, jeden sdělovací prostředek poukazoval na zprávu jiného sdělovacího prostředku a další novinářské fígle, jak lidem vtlouci do hlavy TOP09.
Nebylo dne aby sdělovacích prostředcích nezazněla věta typu TOP09. Ne silou myšlenek, ale marketinkovou kampaní vedené sdělovacími prostředky. V jejich redakcích totiž nesedí žádní blbci, ale profíci, kteří dokážou podprahově ovlivňovat své diváky, posluchače a čtenáře.
Zabralo to! Stejně tak, jak v současné době zabírá téma prasečí chřipky. Alespoň jednou denně jednu zprávu o prasečí chřipce.
Zprávy ze zahraničních zdrojů o rizicích očkování pokud možno potlačit, překroutit! Hlavně zachovat paniku!
---
Hezké, co?
vait:)
|
|